oma_anvia.png

13.06.2017 14:46 | Asiakastiedotteet

Häiriöt SveaTV- ja kaapelikorttien toimivuudessa kaapeli-tv-verkon muutostöiden jälkeen

Anvian kaapeli-tv-verkossa tehdään muutostöitä 6.-14.6. välisenä aikana. Sekä SveaTV- että kaapelikorttien tulisi olla aktiivisena laitteessa hetken verran muutostöitä edeltävän kuukauden aikana, jotta kortti toimii myös muutoksen jälkeen. Tämä koskee myös rinnakkaiskortteja.
 
Ellei korttisi toimi muutostöiden jälkeen, se tulee vaihtaa uuteen joko lähimmässä myymälässä tai Anvian asiakaspalvelussa, 06 411 3300.
Jos korttisi toimii tuttuun tapaan, sen käyttöä voi jatkaa normaalisti eikä sitä tarvitse vaihtaa.
 
Ohjeet SveaTV-kortin toimivuuden testaamiseen löydät täältä https://www.anvia.fi/yksityisille/asiakastuki/ohjeet-tv-palvelut/sveatv