oma_anvia.png

Anvia 360 Medarbetarpaket

Anvia 360 Medarbetarpaket är en helhetstjänst som innehåller de viktigaste it-verktygen och drifttjänsterna. I helheten ingår en terminal som är avsedd för företagsbruk och som levereras i form av en tjänst som en del av medarbetarpaketet, antingen mot månadsavgift eller som ett separat inköp. I paketet ingår dessutom de centrala produktivitetsverktygen, it-säkerhet och drift-, övervaknings- och supporttjänster för hård- och mjukvaran.

  • Windowsterminal för företagsbruk:
    • arbetsstation
    • bärbar dator eller
    • pekplatta
  • Produktivitetsverktyg:
    • kontorsprogram som är klara att användas
    • e-post
    • mötesrum/filhantering
    • personlig lagring och anteckningsprogram
    • snabbmeddelanden/konferenser
  • It-säkerhet
  • Drift-, övervaknings- och supporttjänster för den hård- och mjukvara som ingår i tjänsten (vardagar kl. 8–16/8 h svarstid)
  • Livscykelhantering (anskaffning, förinstallation, aktivering, drift och urdrifttagning)

Alltid uppdaterad

I Anvia 360 Medarbetarpaket är produktivitetsverktygen alltid klara att användas och uppdaterade, vilket innebär att arbetet går smidigt oberoende av tid, rum och enhet. Det är också lätt att hantera användarnamn och lösenord, eftersom det räcker med att logga in i onlinetjänsterna en gång. Medarbetarpaketet möjliggör flexibla anskaffningsmodeller och drifttjänster samt förutsebara servicekostnader. I drifttjänsterna kan även företagets egen hård- och mjukvara inkluderas i en omfattning som man avtalar om separat.