oma_anvia.png

Affärssystemet Visma Nova

Visma Nova
  • Omfattande verksamhetsstyrning
  • Pålitlig ekonomiadministration
  • Även som molntjänst

Affärssystemet Visma Nova lämpar sig för verksamhetsstyrning i små och medelstora företag, oberoende av bransch, eftersom programvaran kan utvidgas stegvis. I Visma Nova finns specialfunktioner för olika branscher, som bygg-, möbel-, verkstads-, partiaffärs-, textil- och livsmedelbranschen. Programvaran används också inom flera olika servicebranscher, exempelvis på bokförings- och disponentbyråer.

Visma Nova-helheten består av olika delar. Förutom egenskaper för ekonomiadministration ingår också en lösning för personaladministration för att det ska vara lätt att hantera register över anställningar och utbildning och att automatisera hanteringen av reseräkningar. Materialadministration i sin tur är en mångsidig del för att hantera lager och produkter. Även kostnadsberäkning, uppföljning och efterkalkylering för projekt går behändigt och snabbt med Visma Nova.

Styrkorna i Visma Nova är, förutom att omfattningen kan utökas stegvis, att funktionerna är omfattande, det finns en bakomliggande stark produktutveckling och ett välfungerande supportsystem med helpdesktjänster.

Läs mer

13 frågor du bör ställa innan du byter ditt bolags affärssystem
6 steg mot papperslös administration

Hämta vår gratisguide om hur och varför man ska övergå till att använda sitt nuvarande ERP-system som molntjänst (på finska)


Mer information:

Kontaktchef Emma Ruotsala (Vasa), 044 411 3114, emma.ruotsala (at) anvia.fi
Produktchef Päivi Vattulainen (Seinäjoki), 0500 362 057, paivi.vattulainen (at) anvia.fi