oma_anvia.png

Kontakttjänst Mini

Yhteydenpito Mini

Problem hos AV-Tukku Oy:

”Vi rör oss här i den här hallen varje dag då vi jobbar. Kunderna kan nå oss på våra mobiler, men i det här jobbet måste man akta de dyra telefonerna och det kostar att ringa en arbetskamrat. Alla vill inte heller ge ut sitt direktnummer till kunder, för kunderna ringer i så fall också när man är ledig”. 


Anvias lösning: Anvia Kontakttjänst Mini

Anvia Kontakttjänst Mini är en enkel, men effektiv telefonväxel för småföretag. Anvias specialister kopplar en lämplig nätterminal till företagets internetuppkoppling, och således upprättas en trådlös telefonväxel för 1–6 personer och ett trådlöst lokalnät (wlan) i företagets lokaliteter. Växeln som fungerar via lättanvända Dect-telefoner passar i synnerhet i företag som har 1 till 6 anställda, ett verksamhetsställe och bredbandsabonnemanget Anvia Bredband Förening.
 

LÄS MER

Vad är Anvia Kontakttjänst Mini?

En telefonväxel, till vilken man kan ansluta:

  •   16 externa telefonnummer
  •   16 anknytningar
  •   16 trådlösa Dect-telefonnummer
  •   1 traditionell fax

 

Vad kan man göra med Anvia Kontakttjänst Mini?

  •          Ansluta och plocka samtal
  •          Skapa grupper, varvid t.ex. samtal till företagets ”växel” går till flera telefoner
  •          Ringa gratis inom företaget
  •          Ställa in meddelanden (kö, frånvaro osv.)
  •          Omkoppla samtal till en mobil, om ingen svarar på företagets nummer
  •          Omkoppla obesvarade samtal till en svarare som i sin tur förmedlar ljudfiler till en vald e-postadress
  •          Använda datorer, smarttelefoner och surfplattor via ett wlan-nät i företagets lokaliteter

 

Varför Anvia Kontakttjänst Mini?

  •          Förmånlig och tydlig prissättning
  •          Mångsidiga funktioner
  •          Lättanvänd
  •          Inga arbetssamtal på fritiden
  •          Lätt att få support från Anvia vid eventuella problem

 

Mer information:

Yhteydenpito.jpgAnvia Kontakttjänst Mini-broschyr (pdf) på finska