oma_anvia.png

Asiakaspalvelumme auttaa!

06 411 3300
 

Oletko jo Anvian asiakas?
Voit hallita omia palveluitasi helposti kirjautumalla Oma Anviaan. Voit mm. tehdä muutoksia sähköpostiosoitteisiisi,  tilata kanavapaketteja, tarkistaa ja tarvittaessa siirtää laskusi eräpäivän. 

OMA ANVIA

You are here

      anvia_2.png

Asiakaspalvelu

(06) 411 3300
ma-pe 9 - 19
la 10 - 15

Ota yhteyttä

Kts. myymälöiden aukioloajat

 

 

Tekninen tuki (HelpDesk)

(06) 106 9040

(0,90 €/min + pvm/mpm)
ma-pe 8-21, la 10-15
 

Häiriöilmoitukset

Anvian lankaliittymistä
10019 (maksuton)
Muista liittymistä
(06) 411 4019
(normaali puhelumaksu)
joka päivä 24 h

Finnsat- ja Humax neuvonta

Finnsat-kuluttajapalvelu

0600 13444 
(0,67 eur/min, jonotus maksuton).
ma-pe 8-18
» finnsat.tv

Humax-neuvonta
010 310 8114
ma-pe 8-16
» humax.fi

Takuuhuoltoasioissa
ota yhteyttä myyjään.

 

Laskutus

(06) 411 3300

ma-pe 9-19, la 10-15

faksi (06) 411 3274
tai (06) 411 4242

Halutessasi voit siirtää laskusi eräpäivää, tee se Oma Anviassa.

Yhteydenottolomake

 

 

 

 

Usein kysytyt kysymykset

Miten muutan kotini laajakaistan langattomaksi?

Laajakaistan käyttö langattomasti

Laajenna laajakaistayhteytesi koko kodin kattavaksi langattomaksi verkoksi. Lue helpot ohjeet.

 

Miten Anvia Laajakaista Tuhti eroa Anvia Laajakaistasta?

Anvia Laajakaista Tuhti on liittymä joka toimitetaan kuituliittymän tai kaapeli-tv-verkon kautta - mikäli asuinalueesi ktv-verkko on muutettu siten, että se mahdollistaa myös datayhteyksien välittämisen ja sinulla on ktv-palvelu. Tuhti mahdollistaa laajakaistaliittymät aina 250 megaan asti. Voit tarkistaa Tuhti-saatavuuden kotiisi Pakkaamossa.

Mikä on e-lasku?

E-lasku

E-lasku on helpoin tapa maksaa laskut. Saat laskun sähköisesti omaan verkkopankkiisi, jossa voit hyväksyä laskun vaivattomasti.

 

 

Myymälät

  • Kokkola

    Tehtaankatu 3, 67100 Kokkola

    maanantai–perjantai klo 10–18
    lauantai klo 10–14

    (06) 833 5500

     

  • Vaasa

    Ylätori 106 A, Rewell Center, 65100 Vaasa
    (Elisan myymälä)

    maanantai–perjantai klo 9-19
    lauantai klo 10-17
     

  • Seinäjoki

    Epstori, 1 krs., Kauppakatu 5, 60100 Seinäjoki.

    maanantai–perjantai klo 9.30–18.00
    lauantai klo 10–14

    (06) 411 4600

     

    Puskantie 18, 60100 Seinäjoki
     
    maanantai–perjantai klo 9–17
    lauantaisin suljettu 

Tekninen tuki

Tekninen tuki auttaa tietokoneeseen, liittymään ja sen palveluihin liittyvissä pulmissa, esim.
-         Anvia Laajakaistan tai sen lisäpalveluiden (mm. tietoturva, sähköposti, Puhenetti) käyttö
-         TV-palveluiden, kuten Watsonin ja maksu-tv-kanavien sekä digiboksin ongelmat
-         Anvian myymien laitteiden (verkkopäätteet, IPTV-laitteet, digiboksit, VoIP-laitteet)

Tekninen tuki palvelee sinua arkisin 8-21, lauantaisin 10-15. Tutustu myös Ohjeet ja vinkit -osioon, josta voit löytää ratkaisun myös itse moneen ongelmaan. 

Laajakaistaan liittyvät asiat: arkisin 8-21, lauantaisin 10-15 (pyhäpäivät ja kesälauantait suljettu)

(06) 106 9040
(0,90 €/min + pvm/mpm, jonotusaika normaali puhelumaksu)

TV-palveluihin liittyvät asiat: joka päivä 8-22

(06) 106 9050
(0,90 €/min + pvm/mpm, jonotusaika normaali puhelumaksu)
 
Häiriöilmoituslomake

Häiriöilmoitukset
Soita häiriöilmoitusnumeroon, jos
-          Anvia Laajakaista -liittymä ei toimi (verkkopäätteen ADSL/Cable tms. valo ei pala)
-          Anvian puhelinliittymä ei toimi
-          Kaapeli-tv:ssä tai SveaTV:ssä kuva poissa
-          Kaapeli on poikki
Jos laajakaista ei toimi, tarkista ensin nämä asiat.

Anvian lankapuhelimesta (06) 100 19 (maksuton)
muista liittymistä (06) 411 4019 (normaali puhelumaksu)

Häiriöilmoituksia otamme vastaan ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
 
Jotta voimme palvella mahdollisimman tehokkaasti, ole ystävällinen ja varaudu esittämään seuraavat tiedot soittaessasi tekniseen tukeen:
- käyttäjätunnus
- selainversio
- tietokoneen käyttöjärjestelmä, tietokoneen merkki ja malli
- verkkopäätteen merkki ja malli
- saatu virheilmoitus sekä missä vaiheessa se saatiin (esim. mitä Internet-palvelua oltiin käyttämässä) 

Samojen tietojen tulisi käydä ilmi myös sähköpostiviesteistä. 

Käyntimaksu
Vikailmoitus johtaa tarvittaessa asentajan käyntiin. Mikäli vika osoittautuu olevan asiakkaan vastuulla olevissa laitteissa (tietokone, verkkopääte, ohjelmistot, sisäverkko), peritään käyntimaksu 49 €

Kuinka voimme palvella?

Asiakaspalvelu

(06) 411 3300

Tekninen tuki

Tekninen tuki palvelee sinua arkisin klo 8-21 ja lauantaisin klo 10-15.


Myymälöiden aukioloajat