oma_anvia.png

Puheluerittely

Haluatko saada tarkempaa tietoa liittymäsi puheluista?

Mikäli haluat tarkempaa tietoa puheluista, voit tilata erittelyn liittymästä soitetuista puheluista. Erittelystä ilmenee mihin on soitettu, puhelun alkamisaika, kesto ja hinta. Erittelyn saa kaikista puheluista. Erittely tilataan kirjallisesti liittymän käyttäjän allekirjoittamana. Jos käyttäjiä on useita, tilaukseen tulee saada kaikkien suostumus.

 

Puhelinsalaisuuden turvaamiseksi soitetun numeron kolme viimeistä numeroa on peitetty. Pyydettäessä voi laskukohtaisesti saada peittämättömän erittelyn. Lain mukaan teleyrityksellä ei ole velvollisuutta toimittaa peittämätöntä erittelyä, mikäli käyttäjän henkilöllisyyttä ei pystytä varmentamaan.

Erittelyn toimitus ja hinta

Erittely on mahdollista saada takautuvasti 1- 6 kuukaudelta.

 

Puheluerittelyn hinta on 13,10 €/kpl.

 

Kirjallinen selvitys

Mikäli vielä puheluerittelyn jälkeen epäilet laskun oikeellisuutta, voit tehdä kirjallisen tutkimuspyynnön Anvialle. Selvitämme asian pyynnön saatuamme perusteellisesti ja tiedotamme päätöksestä kirjallisesti. Tarvittaessa kuluttajaviranomaiset ja Viestintävirasto auttavat laskun selvittämistä koskevissa asioissa.

 

Palvelunumeroihin soitettujen puheluiden erittely

Normaalilaskulla näkyy eriteltynä lisämaksullisiin palvelunumeroihin soitetut puhelut. Erittelyn tarkkuus riippuu palvelunumeron tyypistä. Erittelyssä näytetään joko yksityiskohtainen erittely eli palveluntarjoaja ja palvelunumero kokonaisuudessaan, tai palvelutyyppikohtainen erittely, jossa näkyy käytetyn palvelunumeron luokka sekä palvelunumerosta alkuosa.

 

Yksityisyyden suojaan kuuluvat palvelut näkyvät erittelyssä palvelutyypeittäin. Näihin luetaan pääsääntöisesti sellaiset palvelut, joissa molempina osapuolina on henkilöitä, kuten erilaiset neuvonta- ja keskustelulinjat. Tällöin numero näytetään siten, että sen kolme viimeistä numeroa on peitettynä.

 

Täydellisesti eriteltävien palveluiden luettelossa näkyy maksun määrä, soiton tarkka ajankohta, palveluntarjoajan nimi ja palvelunumero puhelukohtaisesti. Tällaisia palveluita ovat esimerkiksi matkalippujen maksamiseen, lahjakortteihin, juoma- ja elintarvikeautomaattien käyttöön tarkoitetut numerot.

 

Laskun loppuosan erittelyssä mukana olevat palvelutuottajat löytyvät osoitteesta www.suomenpalvelunumerot.fi.

 

Halutessaan asiakas voi jatkossa tilata erittelemättömän laskun ottamalla yhteyttä Anvian asiakaspalveluun.

Kuinka voimme palvella?

Asiakaspalvelu

(06) 411 3300

Tekninen tuki

Tekninen tuki palvelee sinua arkisin klo 8-21 ja lauantaisin klo 10-15.


Myymälöiden aukioloajat