oma_anvia.png

Kaapeli-tv FAQ

Mitä teen, jos kanavat eivät näy tai kuva pätkii?
  1. Käynnistä digiboksi/-televisio uudelleen irrottamalla virtajohto seinästä.
  2. Tarkista, että antennikaapeli ja mahdollinen SCART/HDMI-kaapeli ovat ehjiä ja kiinnitetty kunnolla. Tarvittaessa testaa toisella antenni- ja SCART/HDMI-kaapelilla.
  3. Jos käytössäsi on maksukanavakortti (kaapelikortti), tarkista, että kortti on oikein päin ja kunnolla lukijassa. Mikäli digiboksi/-televisio on ollut pitkän aikaa sammutettuna, maksukanavat saattavat näkyä vasta puolen tunnin kanavalla odottelun jälkeen.
  4. Suorita tehdasasetusten palautus digiboksille tai -televisiolle laitteen ohjeiden mukaisesti. Tehdasasetusten palautukseen saat tarvittaessa apua laitevalmistajan tukipalvelusta. Huom! Pelkkä kanavahaku ei riitä maksukanavakortin ja -kanavien toiminnan varmistamiseksi.
  5. Mikäli häiriö ei korjaantunut, tarkista esiintyykö sama ongelma toisella digiboksilla tai -televisiolla. Mikäli häiriö koskee vain maksukanavia, tarkista, että lasku on maksettu ja kanavan tilausaika on voimassa.

Apua saat tarvittaessa Anvian teknisestä tuesta.

 

Kuinka voimme palvella?

Asiakaspalvelu

(06) 411 3300

Tekninen tuki

Tekninen tuki palvelee sinua arkisin klo 8-21 ja lauantaisin klo 10-15.


Myymälöiden aukioloajat